Antalya MAP

Sosyal Medyada Aktif Olmak

Sosyal medya kullanımı o kadar popüler hale geldi ki bazı sosyal medya araçlarının kullanıcı sayısı bir milyarı aştı. Kullanıcı sayısının yanı sıra kullanıcıların sosyal medya hesaplarında geçirdikleri zaman ve aktivite miktarı da her geçen gün artıyor. Bu kadar popüler hale gelen sosyal medya kanalları son zamanlarda birçok avantajın da etkisiyle reklam, pazarlama ve halkla ilişkiler için kullanılmaya başlanmıştır. Türkiye'de küçük ve büyük kuruluşlar sosyal medyayı reklam ve pazarlama amaçlı kullanmaktan çekinmediler ve en iyi şekilde kullandılar. 

Hemen hemen tüm işletmeler bu kanallarda ücretsiz veya ücretli reklam satın almakta, kurumsal bir imaj oluşturmaktadır. Ayrıca rakiplerini takip ederek stratejiler geliştirmekte, takipçileri ve şirket ile ilişki kurmaktadır.

Sosyal Medyada Neler Yapılmamalıdır?

Özel paylaşımlar yapılırken dikkatli olunmalıdır. Özellikle çocuklarla ilgili paylaşımlar iyi niyetli olmayan kişiler tarafından kullanılacağından çocuklarla ilgili bilgiler paylaşılmamalıdır. Paylaşımın yeniden yayınlanmasına da dikkat edilmelidir. İncelenmeden yapılan bu paylaşımlar amaca uygun olmayabilir. Bazı kişiler sosyal medya hesaplarında kendilerini oldukları gibi göstermeyebilirler. Mümkün olduğunca gerçeğe yakın paylaşılmalıdır. Diğer hesaplardan gelen gönderiler inceleme yapılmadan aceleyle beğenilmemelidir. Sosyal medya bilinirliği, satış, teknoloji çağına ayak uydurmak, internet üzerinden doğru müşteri kitlesine ulaşmak hem markalar hem de bireyler için çok önemlidir. Ancak markanın ve kişinin sosyal medyadaki varlığı tek başına yeterli değildir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar